vrijdag 21 februari 2014

• Binnenland - TV on Demand is een valkuil.



Je zou het bijna niet kunnen voorstellen dat er geen reclame word uitgezonden op tv.Niet dat het interessant is maar omdat het moet.Begrijpelijk,ergens moet de geldkraan worden opengezet om programma's draaiende te houden.Zo was er gisteren een spannende film op Veronica - The Fugitive,en je gaat er voor zitten.Je vraagt je af,waarom tv stations je bijna letterlijk ergeren door je te bombarderen met reclame,menigeen haakt af na de zoveelste onderbreking.Binnen 30 minuten werd de film 2 x onderbroken voor reclame waardoor het kijkplezier letterlijk werd bedorven.Of zit er toch meer achter en gebeurd dit met opzet? Wanneer reclame onderbrekingen niet genoeg geld opleveren en de consument zich dood ergerd aan reclame bied je deze consument een pakket waar deze niet in voorkomt.Uiteraard betaald kijken.Komt dat goed uit,je laat de consument betalen voor reclame die zij niet wil zien.De consument 'denkt' beter uit te zijn maar word bedrogen door opzettelijk te betalen voor reclame,wat uiteraard niet zo word ervaren,want ik zie toch geen reclame meer? Creëer ergenissen- haal ze weg- en laat de consument daarvoor betalen. 
Resultaat:Een gelukkig betalende consument.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat uw mening horen...